Jag börjar bli trött men så är det att ligga på topp

Uch då, nu känns det som att min energi är slut. Det är nog alla engagemang och allt pluggande som, liksom förra året, tagit krafterna från mig. Annars skulle bloggen inte ha förlorat sin lekfullhet och sin enorma optimism efter min födelsedag - för det var dit jag planerade att hålla lågan eldkastbrinnande. Nu är jag glad att jag inte har så mycket att göra. Bara två tentor kvar, en ekonomdag som ska planeras och så allt som har med FUM:en att göra (jag ska hålla mig någotsånär nykter, hehe). Annars, ingenting. Så jag ser verkligen fram emot sommaren och längtar efter att kunna slappna av lite.

------------------------------------

Och det var länge sedan jag spelade schack. Nån som vill spela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0