Jag blev biten av en kompis på skoj och det kunde misstolkas för en åhörare

Hej. Under flummen hände något pinsamt som både gjorde mig nervös och fundersam kring hur det ska kunna tolkas. Det var nämligen som så att (om jag minns rätt) en av mina bästa kompisar och jag räckte fingarna mot varandra. Det slutade med att han tog tag i fingret och bet tag i det. Behöver jag nämna att det gjorde duktigt ont. Nu så känner jag fortfarande att det är ömt, och när jag läste på nätet att sådant kan vara farligt ville jag ta upp det till någon för att veta om det kunde vara farligt. Dock kunde det inte vara vem som helst för hur kan det tolkas om jag säger att "en kille bet mig på fingret". Det är därför det var pinsamt. Och för att göra det ännu värre frågade den sakkunnige "var det på skoj eller var det en invit?" Jag sa självklart att det var på skoj, så jag hoppas att den sakkunnige inte omvärderat min sexuella läggning. Den killen kan vara riktigt retsam och det var - om jag minns rätt - han som skrev de meddelanden som hamnade på mina armar.

Var det nån fara för mig då? Nej, det var det inte. Eftersom det inte blödde av bettet var det ingen fara för att jag skulle bli infekterad, så jag kan vara lugn. Nästa gång ska jag dock inte räcka fingret åt honom - för han kanske biter mig igen eller skriver ännu värre saker på mina armar.

-------------------------------------------

Jackan är funnen. Nu ska den bara skickas hit.

Och jag håller med dig KA; jag är viktigast.

Kommentarer
Postat av: Rickard Sewerin Ekström

Daniel!



I det sällskapet som du var då så behöver du inte oroa dig för vad någon tänker. Sådana här saker händer hela tiden i detta sällskap.



R

2009-04-28 @ 10:28:48
Postat av: Daniel

Det handlar inte om hur de tänkte, utan hur människor som inte var där tolkar situationen. Menmen, om jag återberättar det nästa gång, ska jag klargöra att det inte var en fest för medlemmar i IOGT-NTO?



Och att jag fortfarande känner den stickande känlsan i fingret tyder på att kroppen minns det - och eftersom minnerna är så få är alla minnen från de dagarna bra =P

2009-04-28 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0