Jag är för trött för att diskutera något

Jag är trött som en sengångare nu. Det beror inte på att jag har festat utan på att jag jobbade igår. Jag sprang nämligen på kvällen och när erdofinerna jagade bort mina buttra sidor kände jag mig så social att jag hade tråkigt. Jag hade inte fixat in mig på en förfest och jag kände inte för att festa på kåren - så jag messade en av lagledarna och frågade om de behövde hjälp. Sagt och gjort, jag hjälpte till och blev därmed trött idag på grund av sömnbrist. Så kan det gå. Eller som jag säger: man ska offra sig för laget

Jag är faktiskt så sleten så jag orkar inte skriva ett långt inlägg. Jag menar; de skulle vara antagligen grekiska eller känslomässiga för jag orkar inte skriva om något annat än vad jag tänker på. Grekiskan bygger på att min kurs i finansieringen får mig att bli alltmer intresserad av ekonomi och det känslomässiga hänger på att jag är glad att Johan insett att han bara är the one and only. "Leken" (som jag kallar det) verkar ha gjort nytta och då är jag extremt superduperglad. 

Jag sticker hem nu. Det behövs verkligen idag. Eller som läraren sa: "Du ser verkligen off ut idag". No shit, Sherlock - I am deadly tired 

-----------------------------------------

Som sagt. Om det är något som ni vill att jag resonerar kring, säg bara till. Jag lovar er: det kan vara vad som helst (kanske är det något som ni undrar över var jag står?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0