Idag är jag ett år yngre - och jag älskar det

Det här är nog sista gången som jag går ut med att jag fyller år idag. Anledningen till det är att det är fel och själviskt att på sin dag kräva den graden av uppmärksamhet som alla gratulationer ger. Men jag har ändå, till nästan alla jag känner, gått ut med att idag är min dag. Varför? För att jag - till skillnad från många andra - ser fram emot de dagarna då man faktiskt blir ett år yngre. Samtidigt är världens bästa och för mig mest efterlängtade fest bokad idag. Jag kunde därför inte hålla mig från att sjunga ut mitt engagemang för hur perfekt denna dagen ska bli. Så. Om ni möter mig; ge mig en underbar gratulation genom att bara gratulera mig. Matriella presenter har jag inget för (såvida det inte kommer från mina föräldrar och morföräldrar, hehe) men väl tankemässiga. Uppmärksamhet är en sådan sak

--------------------------------------

Kramar går riktigt bra, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0