Herrmiddan var inte bra för mig - den var värre än helvetesveckan

Nu är det äntligen dags att ta det lugnt, efter att stress som jag varit med om. Först tentavecka och sedan herrmiddagvecka. Riktigt jobbigt, speciellt som att de två dagarna före herrmiddan var fullkomligt fullspäckade och de andra var... återhämtande. Jag skrev ju att jag drack för mycket just den kvällen och denna baksmälla syns inte bara på min efterdagliga hälsa - utan på ett par bilder från kvällen. Jag ser inte riktigt klok ut. På en bild räcker jag ut tungan samtidigt som tjejerna uppträder. Beskådare får nog för sig att jag är värsta pervot och bara tanken på det får mig att vilja gå med i IOGT-NTO. Det är en så pinsam bild att jag bara vill förvandla mig till en struts och gömma huvudet under sanden. Förutom detta kunde jag inte hjälpa min kår med det som de nu gjorde (riktigt bra) dagen efter - vilket, om ni känner mig rätt, är en katastrof då jag hittils försökt hoppa på all frivilligarbete som funnits. Herrmiddagar är inte bra för mig - speciellt inte om det inträffar på födelsedagar där jag bjuds på för mycket procent. Och eftersom allt blev som det blev kommer jag nog tänka på denna sittning i all evighet (och klandra mig själv för att jag lät det bli sådär) tills någon säger åt mig att sådant kan hända alla - och att bilden kanske är rolig men att den inte gör mig till ett jävla stinkande skabbinfekterat pervo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0