Festen kunde gå bättre - jag känner mig som en jubelidiot

Igår festade jag och det gick sådär. Med sådär menar jag dåligt, för allt gick fel. Det blev nog lite väl mycket. Men jag har väl två förmildrande omständigheter som gör mitt felsteg mindre värt. För det första; jag hade ätit riktigt dåligt den dagen. Och för det andra - vilket går ihop med orsak nummer ett - jag fyllde år. Därmed blev den procenthaltiga chocken alltför stor för att jag skulle hålla mig icke-pinsam hela dan. Därför stack jag hem någolunda tidigt. Nu känner man sig som en jubelidiot som blev den som gick hem tidigt - speciellt som att jag inte kunde ställa upp med det jag lovat dagen efter. Menmen... sådant händer. Nästa gång ska jag 1. Dricka mindre, och 2. lära mig säga nej till hårt procenthaltiga drycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0