Alien vs Predator 2 suger fett

Dålig rubrik till trots; Alien vs. Predator 2 (härefter kallad AVPR) är en av de värsta filmerna jag sett. Den var så dålig att jag till och med stängde av den före dess slut. Orsaken till dessa tirader är att den var så löjlig och så hemsk. Allt utspelade sig i en amerikank idyllstad som får kräkreflexerna att arbeta. Där är förekomsten av kroppsligt fett förpassad till de stackars hemlösa; alla andra invånarna har perfekta kroppar. Tillika på detta har filmen skapats av sadister som bryter mot varje filmregel som finns. Till och med barn och gravida kvinnor, vars vatten precis gått, fallet offer för de sadistiska regisösserna.  Allt detta är bara en del av det som jag störde mig på. Därför är mitt råd att dissa filmen. Det finns många andra filmer att se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0