Jag har varit i Estland - och det var jättetrevligt

Igår kom jag hem från Estland. Det var en spännande konferans om en förening som jag vill att Kåren och/eller skolan hoppar med på. Jag älskade verkligen att vara där, och nu är jag beredd på nya utmaningar.

Dock måste jag meddela att jag är riktigt irriterad över att få ställa konkreta frågor via mail. Inte så att jag avskyr den nya teknologin, utan för att den personlig kontakten ger så mycket. Det är nästan, vårdlöst sagt, som en drog. Men när man får skäll för att man ställer en konkret fråga via telefonsamtal växer irritationen sig mycket starkare. Jag avskyr mail när man har en personlig kontakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0