Jag har bytt program

För en vecka sedan bestämde jag mig; jag skulle läsa IC. Det berodde på att jag alltid velat läsa det programmet. Redan förra året, när jag skulle välja högskoleutbildning, var jag mellan valet och kvalet att välja RC eller IC. IC hade allt jag ville ha, men alla sa att jag borde läsa RC. Därför hoppade jag in i det programmet. Nu, när jag läser redovisning - som är en kurs som till mångt och mycket är, som jag har förstått, en försmak av vad rc-studenter har att vänta sig - har jag insett att det är internationell ekonomi jag vill syssla med. Praktiken, utlandsstudierna och kurspaketet har verkligen gjort valet lättare för mig. Därför är jag lättat att beslutet äntligen är gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0