"I love Europe" är värre än 2girls1cup

Ni vet Christer Sjögrens sång "I love Europe" som hjärtslitande nog kom så långt som till finalen i Melodifestivalen? Den kan man hitta via Youtube. Tyvärr är den så dålig att jag inte ens kan titta genom hela filmsnutten utan att stänga av den. Det värsta är att jag har kunnat beskåda hela "2girls1cup" utan att titta bort, så det säger nog väldigt mycket om dansbandssångers kvalitet =P

ps. I "andra chansen" i Kiruna nämnde programledaren Christian Luuk "2girls1cup". Bara omnämnandet fick mig att brista ut i ett riktigt skrattväder. Dock vill jag bara nämna att om du inte har sett "2girls1cup" ska du heller inte se den! - någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0