Expelled: No Intelligence Allowed (Super Trailer)

Jag ser precis trailen till "Expelled: No Intelligence Allowed" - vars producent var densamme som beskyllde vetenskapen för nazismen - och den är verkligen hemskt underhållande. Inte så att jag tycker om det jag hör, utan att den verkligen ger mig något att reta mig på. Ännu en kreationistisk pajas drar runt med valsen att evolutionsteorin hör hemma i 1800-talet, att den teorin inte har bevis och att vi "darwinister" tror på att livet började utifrån lera och blixtar. Värre sagar har jag läst sedan jag läste bibeln. Därför ska jag se filmen, för att lära mig hur man, utan vare sig bevis eller hederlighet, ljuger sig fram till människors hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0