Darwinismen gav upphov till förintelsen

I USA finns mycket gott. Personligen känner jag ett par amerikanare som verkligen visade sig vara bland de bästa kamrater jag mött. Men det finns även idiotiskt dåliga sidor, och en av dem är kreationisterna som skyller förintelsen på evolutions-teorin. Ett exempel på detta finns här: http://expelledthemovie.com/blog/2007/10/31/darwinism-the-imperialism-of-biology/ (om det är så att ni orkar öppna en länk). Jag tycker att textens patos är så löjligt skrattretande att jag inte ens bemöder mig att läsa det något ingående. Men vill ni få en nära inblick i en hemsk del av amerika är den bifogade länken något för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0