Jag vill verkligen utvecklas - och kämpar mer än vad du anar för att göra det

Till skillnad från Patrick Bateman är jag ingen nitisk pedant som letar efter 100-procentig perfektion. Istället är jag en sådan person som tillägnar mig åt 20/80-regeln; alltså att 20 % av tiden räcker för att göra 80 % av arbetet klart. Men det finns ändå en sak som jag aldrig, trots att det upptar mina tankar varje dag, ens blir 10 % färdig med. Detta är att åtgärna en speciell brist. Klarar jag inte av att avhjälpa detta problem under sommaren, är risken stor att problemet drar ned mina tankar ett år till. Så om jag inte får något annat gjort under sommaren är det för att jag tränar på en viss sak (och om jag får saker gjorda under sommaren är det för att jag, på grund av att jag är helt ensam i detta - och alltså inte har någon endaste vägledning [förutom åsikter från folk som gärna uppmärksammar problemet och vidrigt nog dömer mig därefter - utan att för den delens skull ge mig lösningsförslag ] )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0