Tenta kunde gått sämre - men jag missar säkert precis VG

Idag har jag spenderat flera timmar med ett energiskt tentaskrivande och konstaterat att det sannolikt räcker för G. I det absolut värsta scenariot kunde jag ta fram 35 poäng av 80 möjliga, medan i det mest önsksamma poängräkningen uppskattade jag poängsamlingen till 67. Det som dock grämmer mig är att en uppgift löstes på fel sätt vilket menas med att fem poäng sannolikt gick åt skogen. Dessa fem poäng kan betyda skillnaden mellan den eftertraktade betyget godkänt och det allra önskvärda VG. Men innan tentaresultatet sätts upp på anslagstavlan ska jag vänja tanken vid att jag - med största all säkerhet - slipper göra om statistiktentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0