Min ideal-lördags-kväll

Med tanke på förgående inlägg vill jag avslöja vad jag helst vill få ut av en lördagskväll. Det ska vara en god middag med tillhörande te. Helst ska det vara något som är enkelt att tillreda och som därför inte tar alltför mycket energi av undertecknad. De två självklara dryckerna som hör till är vin eller öl, som ska drickas för att skapa njutning - och inte berusning. Detta ska följas upp av att någon tar upp ett intressant spel från lägenheten eller väskan. Spelet ska vara av den karaktären att man kan tillbringa timmar utan att ha tråkigt. Det hela ska avrundas med att man uttalar hur roligt man hade det och hur mycket man ser fram emot nästa helg. Därför vill jag avsluta skrivelsen med att säga att ni alltid är välkomna hit.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för din kommentar!
Jag har varit mycket skeptisk till Spice Girls comeback, men nu känns det bra. Skapar många härliga känslor och Michael Jackson? Äh, tycker synd om människan ;) Vart pluggar du? :D

2008-01-13 @ 15:31:43
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Marie

Oj jäklar du vad då aktiv!
Jag är lärarstuderande på snart fjärde terminen av sju, så det är liksom nedförsbacke här :) Får kolla in sidan, hatar ju särskrivningar :p

2008-01-14 @ 16:49:01
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0