Äntligen skola (!!!)

Jag har som bekant haft en kort men välbehövlig semester från skolan. Fast när jag promenerade runt i campusområdet och träffade alla bekanta kände jag mig som hemma. Det är nämligen så att skolan har blivit en av de interaktionssfärer som Arhre och gänget pratar om. I skolan känner jag samhörigheten med alla som försöker klara nästa tenta - och de som aktivt, i kåren med mera, kämpar för att allt ska skötas så bra som möjligt. Därför är jag - faktiskt - glad av att vara tillbaka (men jag skulle inte tacka nej till två veckors ledighet till =P )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har läst statistik 1 och nu är vi inne på statistik 2, tenta inte nu på fredag men nästa. jag haaaaatar statistik! Blää..

2008-01-08 @ 19:02:27
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0