Höstlegender - med den socialt inkopetenta Tristan

Genom Kåren fick jag äntligen se Höstlegender; en film som treans gamla reklamtrailers har marknadsfört riktigt väl. Att samma regissör som har gjort den filmen också har stått bakom "The Siege" och "Den sista samurajen" har ju också skapat en viss längtan att få se den. Så vad fick jag? Ett inledningsvis idylliskt lantliv som närmast skrattade åt mig med sin kliniska perfekthet. Efter sisådär 20 minuter började filmen bli intressant, men sen togs den över av Brad Pits socialt och emotionellt inkopetenta huvudrollskaraktär. Jag menar; hur kan en så kall och självisk person bli respekterad av sina medmänniskor -än mindre bli älskad av två kvinnor? Detta fick mig att se rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0