Min upplevelse av jordbävningen

Två dagar för sent skriver jag om jordbävningen. Men det är ju inget att skriva om längre. Alla [...som bodde i området] har redan kommenterat den, så jag får väl nöja mig med att det kändes som en lastbil. Jag är bara bitter över att jag inte njöt fullt ut av situationen, för en sådan ofarlig jordbävningen genomlever man typ enbart en gång per liv. Men det är ändå inget emot de som missade den [genom att antagligen sova eller hoppa fallskärm (!) ]. Dock kan jag sammanfatta hela jordbävningen med att oavsett vilka grupper av människor som man talar om (såsom gamla, unga, studenter, arbetare med flera) delades Skåne upp i enbart två läger, de som vaknade och de som sov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0