Jag vill verkligen skriva för sourze.se

En sak som många filmer vill lära oss är att sikta på våra drömmer. Vi ska ju nå dit vi vill, va. Även jag har drömmar som jag vill uppnå. En av dem är att publicera en artikel i www.sourze.se. Där finns i stort sett allt som en intelektuell människa kan behöva. Problemet är ju att jag inte vet vad jag ska inrikta mig på. Politik är en sak som intresserar mig men mina budskap dränks alltför oftast i ren och skär raljans. Litteratur drivs jag också av, men mina texter är inte tillräckligt sofistikerade för det ämnet. Då återstår bara min största lidelse, och det är film. Jag älskar att se på film och jag får ofta djupa tangegångar om dem. Ett exempel på det är att High School Musical 1 (som jag äntligen såg) är en modern Grease - fast med fler grupperingar. Därför ska jag öva upp min förmåga att skriva sourze-aktigt så att min lidelse, film, kan hjälpa mig att besanna en dröm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0