Högtflygande med mr. Fuglesang

För länge sedan (ganska exakt två år sedan) åkte Christer Fuglesang upp i rymden. Som första svensken där uppe lyckades han tilldra sig ett sådant medialt intresse att man kan kalla det hysteri. Och det var inte för inte som jag bidrag till det, för jag följde allt med riktigt stor spänning. Hans äventyr hade redan blivit läst av undertecknad i ett gammal nummer av kamratposten för flera år sedan, så han hade varit en källa till fascination under flera år. Och nu har jag ännu en sak att meddela om fallet Fuglesang, för jag läser nämligen hans bok "13 dagar i rymden [...]". Det är en riktigt intressant läsning om en av de mest intressantaste svenska personer i nutid. Så, till alla som vill läsa om högtflygande äventyr, är hans bok något som jag rekomenderar er att köpa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0