Morgonträning är den bästa träningen

Just hemkommen från ännu en lång dag ute är jag glad över att jag faktiskt började dagen med att träna. Det är riktigt spännande att en tvåtimmars tidsinvestering kan inbringa så mycket vinst i hälsan. Man känner sig både piggare och gladare under resten av dagen. Därför ska jag fortsätta med detta. Dock finns det vissa problem. Det första är att väskan sätts fast i cyklens baksida vilket gör att byxan precis gick sönder när jag elegant skulle stiga på sadeln (ni vet; att inledningsvis pusha fram cykeln med vänster fot på vänster pedal och under färden frammåt föra över högerbenet till cykelns högra sida). Problem nummer två är att man ogärna tar dit lagboken. Men problem är till föra att lösas så jag ska kunna morgonträna utan dessa lösningsincitament.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0