Det är frustrerande att göra en c-uppsats

Mina klasskamrater tycker att jag är sjuk eftersom jag både läser organisationsteorin och handelsrätten. De kan verkligen inte förstå hur jag kan orka med dessa två kurser. Men det är absolut inget problematiskt för mig. Jämfört med redovisningen och statistiken - som innehåll tusentals matemariska akrobatikövningar - är organisationsteorin och handelsrätten närmast semester för mig. Jag är alltså 100 % säker på att jag kan klara av dessa kurser utan att ens svettas en droppe. Men det som verkligen får magen att knipa igen är c-uppsatsen i psykologi. Det beror dels på att en c-uppsats är något som man normalt gör utan att studera något vid sidan om (och jag har ju 200 % vid sidan om detta arbete). Men min handledare har också övertygat mig om att göra arbetet större än vad egentligen vill. Så snart c-uppsatsen är klar kan jag garantera er att min semester börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0