TMNT - gammalt skräp

När jag var liten brukade jag kolla på turtles. Jag följde dessa sköldpaddor på tv, liksom på serietidning. Varje äventyr var spännande för mig. Speciellt när Leonardo var huvudpersonen (det var honom som jag ville bli. Kan bero på att han var ledaren =P ). Men det var länge sen. Sedan dess har jag vant mig vid så många andra tv-program att den ursprungliga serien stinker. De två första avsnitten var så löjliga att jag nästan stängde av youtube i protest. Speciellt att den starke Splinter fångas av en svag robot som hans studenter dödar med lätthet, att robotar stjäl vilda djur från zoo utan att det blir förstanyhet, att Shredder skräms av sköldpaddorna, och så vidare. Vill du se det själv? Kolla då in; avsnitt [varje avsnitt delas in i tre delar] 1:1, 1:2, 1:3, 2:1, 2:2 och 2:3.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah jag ville jämt va Michelangelo när vi lekte! I löööv turtles!

2007-10-24 @ 10:48:44
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0