Modekoll - fast på andra sidan

Efter att ha kollat in My's nästa tröjprojekt; en sockerbombsöt sovtröja som pryds av ett miljövänligt budskap (som innehåller en stålmannen-liknande katt ), och lärt mig att hennes budgethöst kommer se mörk ut (iom att det blir ett kläddyrt kvartal), leds mina tankar till tjej-mode. Jag bryr mig faktiskt inte vad som händer på den fronten. Blir faktiskt (ibland) förvånad [!] av att det är en så stor marknad. Orsaken är att jag är insöad i min egna killgrotta där manmodet råder. Där lägger jag all energi (till ett studentekonomiskt pris) som kan läggas på mode. Den nya D&G-kollektionen för män är ju oändligt mycket viktigare att känna till än dess kollektion för kvinnor, eftersom jag bara kommer att använda kläder från den sidan. Därför är tjejmode inget som jag lägger energi på än så länge

Kommentarer
Postat av: My-Kin

Tills du skaffar dig en flickvän och måste skaffa presenter....då måste du fundera på det. Speciellt i juletider :D

2007-11-13 @ 23:53:33
URL: http://mychieng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0