Kommentarer om metro

För det första blev jag skrattglad av att se Nanoks internetkommentar. Han rekommenderade oss läsare att se på förkylningsfilmen - den som jag lade upp så sent som igår! Sedan lärde jag mig att en fotomodell vill att alla stadsbor ska ransonera med vattnet. Det tycker inte de vattenverksgubbarna som sydsvenskan talade med för nån månad sen. Till sist är jag glad att Geider inte fanns med på Fokus 100 makthavare eftersom hans tankar passar bäst på en annan planet. Anse att den fria marknaden är fel på grund av att den tydligen ger upphov till utsläpp. Han borde åka runt i gamla Sovjet och nuvarande Kina för att se att även dessa icke-marknadsekonomiska länder kan skapa ofantliga utsläpp. Just i Kina beror all miljöförstöring på att politbyrån kan köra över vem som helst utan att hotas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0