Det är status att känna henne

Tänk vad ens gamla gymnasiekamrater kan göra. Nyss fick jag - tack vare Camilla - reda på att en gammal klasskamrat knäcker som radioreporter, vilket gör att jag har hört henne i stort sett varje dag utan att koppla ihop det. Två andra backpackar i USA (jag hoppas att de besöker mina kamrater i Tenezee) och en annan har barn. Därför känns det som att jag måste jobba hårt för att överglänsa dem i mingelpartyt =P

ps. En annan fyller till och med år imorn. Du som känner dig träffad ska lyssna på mitt råd; att om du börjar känna dig gammal kan jag tillägga att hur gammal du än blir kommer jag alltid att vara ett halvår äldre än dig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe, ska tänka på det.. o de där bilderna är inte alls så där jätte gamla. togs i januari år 2007 - faktiskt! :)

2007-11-08 @ 17:27:45
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0