Jag klarade tentan - och var nära VG

För tre veckor sedan kuggade jag på psykologitentan vilket gjorde mig besviken och nedstämd. Anledningen till felräkningen var  att jag gled igenom momentet vilket straffade sig till slut (och jag var också riktigt trött). Därför har jag läst igenom psykologiboken och övat upp mina färdigheter. Frukterna blev skördade och jag klarade tentan. Målet - att få G - har jag därmed nått, vilket jag konstaterar med en våg av stolthet. Det enda som jag kan klaga på är att jag var ett poäng från VG. För att göra det ännu värre berodde det på att jag ändrade ett (i efterhand rättplacerad) svar i sista stund. Men varför ska jag känna mig nedstämd för det? Jag hade satt upp målet att få Godkänt, och det klarade jag av. Tre gånger tidigare har jag också fått VG på poängen, vilket gör mig glad att turen var på min sida i de tentorna. Därmed kan jag mobilisera energi till morgondagens marknadsföringstenta - och få VG på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0