Bojkotta turistbyrån i Kristianstad

Vad mig anbehagar finns ingen anledning att besöka turistbyrån i Stora Torg. Det beror på att deras syn på service är katastrofal. När jag frågade efter pepparkaksformar som var formade av älgar - vilket en fransk tjej, felaktigt, hade tipsat mig om - möttes jag av skrattsalvor från både hon i disken och de som satt bakom henne. Det är förfärligt att anställda beter sig på ett så barnsligt sätt och därför har jag dragit slutsatsen att Kristianstads turistbyrå inte borde få några kunder. Så vad ni än gör; om ni ska köpa något något från en turistbyrå ska ni hålla er borta från detta katastrofala ställe.

Kommentarer
Postat av: My

http://www.favoritsaker.se/art.asp?id=1165&func=&varuid=

Om du gogglade på pepparkaksform älg så skulle du få en sida som sålde dessa

2007-12-27 @ 15:00:18
Postat av: Jag

Tack, men jag fann sådana i Åhlens

2007-12-30 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0