Att få positiv kritik visar att man är omtyckt

Rubriken kan vara tagen från tomma luften men så är det verkligen inte. Det beror på att avsaknanden av positiv kritik visar att motparten har gett upp. Säger du till mig att jag talar för otydligt kommer jag garanterat att jobba hårt för att prata tydligare. Samma resonemang förs med kårirens kompisläsarmöten där förrgårdagens dissikering fick mig att öppna "Svenska språknämndens skrivregler" och se vilka regler som jag bryter mot. Därför är motsatsen till negativ kritik (idiotiska kommentarer som "du är dum" och "du luktar illa") den bästa gåvan som man kan få utanför födelsedagar och julaftonsfiranden, eftersom det visar att någon verkligen bryr sig om en.  

Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min blogg för julklappstips!

2007-12-05 @ 21:37:34
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0