Året som gott

Årets topp: Att ha fått VG på arbetspsykologin, arbetsrätten. ekonomiintroduktionen, IT-kursen och marknadsföringen - och därigenom varit den mest framgångsrike studenten i klassen.

Årets flopp: Psykologi III. Kuggat en tenta, missat VG med ett poäng och kroniskt missat inlämningsdatum.

Årets pinsamhet: Att, på grund av tillfälligheter, smuggla in alkohol i en klubb. Jag ångrar att jag inte var mer uppmärksam men jag står för att det inte gjordes med flit.

Årets besvikelse: Att missa 1.3 på högskoleprovet med en ynka liten poäng. Men iofs förbättrade jag resultatet

Årets dag(ar): 10 till 11 oktober. Skarpt läge 360 grader, behöver jag säga mer?

Årets stresstopp: Vecka 13. Födelsedag, tenta, deadline och högskoleprovet. Det gjorde mig extremt svettig.

Årets film: The Simpsons. Det är sällan som jag har haft så höga förväntningar på en film som med The Simpsons. Och gissa vad: den gjorde mig inte besviken.

Årets månad: Augusti. Åka till morföräldrarna och arbeta i [E]Åhus Beachhandboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0